menuordersearch
iranoriflame.ir
دیگر باز نشو!
بستن

7 نکته مهم برای مراقبت از پوست در دوران قبل از عروسی ,

مشــاوره تلگرام telegram
لگوی سایت
۱۳۹۷/۱۲/۲ پنج شنبه
(0)
(0)
7 نکته مهم برای مراقبت از پوست در دوران قبل از عروسی
7 نکته مهم برای مراقبت از پوست در دوران قبل از عروسی

7 نکته مهم برای مراقبت از پوست در دوران قبل از عروسی

اگر عروسی شما نزدیک باشد، اهمیت داشتن پوستی صاف و زیبا را بیشتر درک می کنید. در این نوشته، نکات مهم برای مراقبت از پوست در دوران قبل از عروسی را برای شما بیان خواهیم کرد تا با کمک آنها بتوانید پوستی شاداب و باطراوت داشته باشید و به عروس خانمی زیبا با پوستی فوق العاده تبدیل شوید.

با این 7 نکته، در روز عروسیتان، چهره ای زیبا و شاداب داشته باشید!

  1. چربی پوست خود را با پاک کننده و مواد آرایشی و بهداشتی بگیرید. اگر از آن دسته افرادی هستید که پوستشان چرب است، باید ابتدا برای حذف آلودگی ها و چربی های اضافی پوستتان اقدام کنید. این کرم ها را می توانید با مشورت پزشک از داروخانه تهیه کنید.
  2. رژیم غذایی درستی داشته باشید. حداقل 2 ماه قبل از عروسی، فست فودها و غذاهای آماده را کمتر مصرف کنید. داخل غذاهای آماده مقدار زیادی ادویه و روغن وجود دارد که دشمن پوست شما است. اگر می خواهید نزدیک عروسی خود با جوش های بزرگ و کوچک درگیر نباشید، از غذاهای پرچرب، پر ادویه و شور دوری کنید. بهترین خوراکی ها در این دوران، انواع آجیل ها، غلات، میوه ها و سبزی های خوشمزه هستند.
  3. از نرم کننده ها استفاده کنید. شما باید با کمک نرم کننده های مخصوص پوست لب و پوست صورت، نرمی و لطافت پوست صورت خود را تامین کنید. برای خرید نرم کننده لب و مرطوب کننده پوست صورت به داروخانه مراجعه کنید. در روز 2 تا 3 بار از این مرطوب کننده ها استفاده کنید.
  4. دندانهای خود را سفید و درخشان کنید. در روز عروسی شما باید در تمام لحظات بخندید و خوشحال باشید. یادتان باشد که لبخند با دندانهای زرد اصلا جالب نیست؛ پس قبل از عروسی به پیش دندانپزشک بروید و دندانهای خود را جرم گیری کنید.
  5. یک هفته قبل از عروسی، بیشتر از همیشه آب بخورید! یک هفته مانده به عروسی حسابی آب بخورید تا تمام سموم از بدن شما دفع شود و پوستی زیبا و بدون لک یا جوش داشته باشید. خوردن آب در این دوران، به شما کمک می کند پوستی زیبا و درخشان داشته باشید؛ پس لطفا آب بخورید!
  6. روزهای قبل از عروسی خوب استراحت کنید. اگر پیش از عروسی خوب نخوابید، روز عروسی زیر چشم های شما گود و سیاه می شود. پس از شما می خواهیم قبل از عروسی خوب بخوابید و چند روز مانده به عروسی زیاد رفت و آمد نکنید.
  7. پوستتان را ماساژ دهید و روی آن ماسک بگذارید. دوران عروسی با استرس ها و فشارهای مختلف همراه است؛ پس شما باید از آسیب های ناشی از استرس دوران عروسی پیشگیری کنید. روز قبل از عروسی به سالن ماساژ و اسپا بروید و به کمک ماسک زیبایی و ماساژ صورت، آرامش را به خودتان هدیه دهید.

این 7 نکته بسیار راحت هستند و شما می توانید آنها را در دوران پیش از عروسیتان اجرا کنید تا پوستی زیبا، شاداب و باطراوت داشته باشید و در مهم ترین شب زندگیتان به خوبی بدرخشید.

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر